استعلام قیمت نهایی و موجودی و فروش اقساطی:  4866-935-0912 و 9284-497-0912 واحد فروش انلاین 

جستجو در مطالب وبلاگ : 

راهنمای خرید خودروهای سواری خارجی دست دوم در بازه ۲ تا ۵ میلیارد تومان

راهنمای خرید خودروهای سواری خارجی دست دوم در بازه ۲ تا ۵ میلیارد تومان
  بازار خودروهای دست دوم خارجی در بازه قیمتی ۲ تا ۵ میلیارد تومان (بر اساس نرخ‌های آبان ماه ۱۴۰۴) شامل طیف گسترده‌ای از خودروهای لوکس، نیمه‌لوکس و کراس‌اوورهای نسل جدیدتر نسبت به رده‌های اقتصادی است. در این محدوده، می‌توان مدل‌هایی با آپشن‌های روز، کیفیت ساخت بالا و سابقه برند معتبر را پیدا کرد، اما هزینه‌های نگهداری و تأمین قطعات نیز به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد. (قیمت های آبان 1404 می …
ادامه مطلب

راهنمای خرید خودروهای سواری خارجی دست دوم زیر دو میلیارد تومان

راهنمای خرید خودروهای سواری خارجی دست دوم زیر دو میلیارد تومان
  بازار خودروهای خارجی دست دوم در ایران همواره تحت تأثیر نوسانات ارزی قرار دارد. با در نظر گرفتن سطح قیمت‌ها در آبان ماه ۱۴۰۴، محدوده قیمتی زیر دو میلیارد تومان عمدتاً شامل خودروهای سدان و هاچ‌بک مدل‌های قدیمی‌تر (حدود 2008 تا 2013) از برندهای آسیایی یا مدل‌های خاص مونتاژی می‌شود. خرید در این بازه نیازمند تمرکز بر دوام فنی و کم‌استهلاک بودن خودرو است، نه آپشن‌های روز. ( قیمت …
ادامه مطلب

مقایسه تارا و دنا از لحاظ فنی، امکانات و قیمت

مقایسه تارا و دنا از لحاظ فنی، امکانات و قیمت
  بازار خودروهای سواری دست دوم ایرانی، به‌ویژه در رده سدان‌های مدرن‌تر، در بازه قیمتی زیر دو میلیارد تومان (بر اساس قیمت‌های آبان ماه ۱۴۰۴) شاهد رقابت دو محصول اصلی ایران خودرو است که هر کدام ویژگی‌ها و مخاطبان خاص خود را دارند. تمرکز این مقاله بر دو سدان نسبتاً جدید و مجهز ایران خودرو یعنی تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک است. به‌طور کلی، در این بازه قیمتی می‌توان نسخه‌های کارکرده مدل‌های تارا اتوماتیک …
ادامه مطلب

اسطوره آفرود ایران: راهنمای جامع نیسان پاترول برای آفرود، ایرادات و تعمیر

اسطوره آفرود ایران: راهنمای جامع نیسان پاترول برای آفرود، ایرادات و تعمیر
  نیسان پاترول، به‌ویژه مدل‌های رایج در ایران (سری Y60 و Y61 با موتورهای Z24 و P40 که توسط پارس خودرو مونتاژ می‌شدند)، یک اسطوره واقعی در جامعه آفرود ایران است. این خودرو به دلیل شاسی مستقل مستحکم، سیستم 4WD قابل اطمینان و ساختار ساده، یک بستر عالی برای تیونینگ آفرود محسوب می‌شود. با این حال، به دلیل عمر بالا، مشکلات فنی خاص خود را دارد که در آفرود تشدید …
ادامه مطلب

مدیریت هوشمند نیرو و باتری در آفرود: تضمین پایداری انرژی در سفرهای طولانی

مدیریت هوشمند نیرو و باتری در آفرود: تضمین پایداری انرژی در سفرهای طولانی
  در سفرهای آفرود و کمپینگ‌های طولانی‌مدت، سیستم برق خودرو از حالت یک منبع ساده برای راه‌اندازی موتور خارج شده و تبدیل به شریان حیاتی کمپ می‌شود. مدیریت نامناسب نیرو می‌تواند منجر به تخلیه کامل باتری اصلی و در نتیجه، عدم توانایی در استارت زدن خودرو شود. سیستم‌های باتری دوگانه (Dual Battery) و شارژرهای هوشمند DC-DC، راه‌حل‌های مدرنی هستند که این مشکل را با تفکیک هوشمند منابع تغذیه حل می‌کنند. …
ادامه مطلب

نبرد چینیهای آفرودی: مقایسه فنی و ارزشی KMC T8/T9، کلوت، و فوتون تونلند

نبرد چینیهای آفرودی: مقایسه فنی و ارزشی KMC T8/T9، کلوت، و فوتون تونلند
  بازار پیکاپ‌های دوکابین آفرودی در ایران، صحنه رقابت تنگاتنگ محصولات چینی است که توسط مونتاژکاران مختلف عرضه می‌شوند. سه برند اصلی و پرفروش در این رده، KMC (T8 و T9)، مگاموتور کلوت (Kalut) و فوتون تونلند (Tunland) هستند که هرکدام با تکیه بر مزایای فنی و امکانات رفاهی خود، سعی در جلب نظر خریداران آفرودسوار و کاربری‌های سنگین دارند.     ۱. مقایسه مشخصات فنی و عملکرد موتور تفاوت …
ادامه مطلب

 مقایسه عملکرد و کیفیت گیربکس‌های اتوماتیک در خودروهای داخلی

 مقایسه عملکرد و کیفیت گیربکس‌های اتوماتیک در خودروهای داخلی
  حوزه گیربکس‌های اتوماتیک در خودروهای داخلی ایران طی سال‌های اخیر دستخوش تحول شده است، به‌ویژه با افزایش تقاضا برای رانندگی آسان‌تر در ترافیک‌های شهری. خودروسازان داخلی عمدتاً از سه نوع تکنولوژی اصلی برای ارائه محصولات اتوماتیک استفاده می‌کنند: گیربکس‌های خودکار مرسوم (AT)، گیربکس‌های متغیر پیوسته (CVT) و در مواردی گیربکس‌های دو کلاچه (DCT) خشک. این مقایسه بر تفاوت‌های فنی، عملکرد رانندگی و ارزیابی کیفیت آن‌ها متمرکز است.   ۱. گیربکس اتوماتیک مرسوم (AT) …
ادامه مطلب

مقایسه فنی و ارزشی جدیدترین کراس‌اوورهای بازار ایران: ریرا در مقابل KMC K7

مقایسه فنی و ارزشی جدیدترین کراس‌اوورهای بازار ایران: ریرا در مقابل KMC K7
  بازار کراس‌اوورهای ایران اکنون در حال گذار از وابستگی کامل به محصولات چینی مونتاژی به سمت توسعه محصولات داخلی است. ایران خودرو با عرضه ریرا (Rira)، به‌عنوان یک کراس‌اوور ملی بر پایه پلتفرم جدید (مشتق از IKAP)، قصد دارد سهمی از این بازار پررونق را از مونتاژکارانی چون کرمان موتور (با KMC K7) پس بگیرد. این مقایسه بر تفاوت‌های فنی، امکانات رفاهی و ارزش خرید این دو خودرو تمرکز …
ادامه مطلب

سیستم‌های استارت الکترونیکی و مدیریت هوشمند احتراق در ابزارآلات موتوری

سیستم‌های استارت الکترونیکی و مدیریت هوشمند احتراق در ابزارآلات موتوری
  سیستم‌های سنتی استارت در ابزارآلات موتوری بنزینی (مانند اره‌های زنجیری، ماشین‌های چمن‌زنی و ژنراتورها) اغلب مستلزم نیروی فیزیکی زیاد و چندین بار کشیدن طناب استارت بوده‌اند. امروزه، معرفی سیستم‌های استارت الکترونیکی و ادغام آن با مدیریت هوشمند احتراق، این فرآیند را به طرز چشمگیری ساده، قابل اعتماد و کارآمد کرده است. این فناوری‌ها به طور خاص برای بهبود تجربه کاربری و عملکرد در شرایط محیطی مختلف طراحی شده‌اند.   …
ادامه مطلب

مقایسه جامع مدل‌ها و تیپ‌های خودرو کوییک - مزایا و معایب و مشکلات فنی

مقایسه جامع مدل‌ها و تیپ‌های خودرو کوییک - مزایا و معایب و مشکلات فنی
  کوییک  یکی از محصولات پرتیراژ سایپا است که در تیپ‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه شده است. عمده تفاوت‌ها در این مدل‌ها، به گیربکس (دستی یا اتوماتیک) و امکانات رفاهی و ایمنی برمی‌گردد. تمام مدل‌های کوییک از یک موتور مشترک M15 با حجم 1.5 لیتری استفاده می‌کنند.   ۱. مقایسه تیپ‌های اصلی کوییک ویژگی/مدل کوییک ساده (Sade) کوییک R (دورنگ) کوییک S (فیس لیفت) کوییک اتوماتیک پلاس (Plus AT) گیربکس …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش