استعلام قیمت نهایی و موجودی و فروش اقساطی:  4866-935-0912 و 9284-497-0912 واحد فروش انلاین 

جستجو در مطالب وبلاگ : 

راهکارهای آکوستیک و مواد جاذب صدا در اگزوز اره‌های زنجیری و دمنده‌ها

راهکارهای آکوستیک و مواد جاذب صدا در اگزوز اره‌های زنجیری و دمنده‌ها
  اره‌های زنجیری (Chainsaws) و دمنده‌های برگ (Blowers) ابزارهای قدرتمندی هستند که معمولاً از موتورهای دو زمانه یا چهار زمانه کوچک بنزینی استفاده می‌کنند. این ابزارآلات به دلیل سرعت بالای موتور و ماهیت کارشان، از نظر آلودگی صوتی در محیط‌های شهری و مسکونی به یک معضل جدی تبدیل شده‌اند. کاهش سر و صدای اگزوز، که جزء اصلی آلودگی صوتی این ابزارها است، نیازمند استفاده از راهکارهای آکوستیک پیشرفته و مواد …
ادامه مطلب

 سیستم‌های تزریق سوخت مستقیم کم‌فشار (DFI) در موتورهای دو زمانه کوچک

 سیستم‌های تزریق سوخت مستقیم کم‌فشار (DFI) در موتورهای دو زمانه کوچک
  موتورهای دو زمانه (2-Stroke) کوچک، مانند آنچه در اره‌های زنجیری، دمنده‌ها، و قایق‌های موتوری سبک استفاده می‌شود، به دلیل سادگی، وزن کم و نسبت قدرت بالا به وزن محبوب هستند. با این حال، مشکل سنتی این موتورها، راندمان پایین سوخت و آلایندگی زیاد (به ویژه هیدروکربن‌های نسوخته - HC) به دلیل پدیده اتلاف سوخت (Scavenging Loss) بوده است. سیستم‌های تزریق سوخت مستقیم کم‌فشار (DFI)، پاسخی تکنولوژیک به این مشکلات هستند و انقلابی در عملکرد این موتورها ایجاد …
ادامه مطلب

سیستم‌های پیشرفته کاتالیست: راهکار کاهش آلایندگی موتورهای دو زمانه و دمای پایین

سیستم‌های پیشرفته کاتالیست: راهکار کاهش آلایندگی موتورهای دو زمانه و دمای پایین
  استفاده از سیستم‌های تبدیل کاتالیستی (Catalytic Converters) در موتورهای دو زمانه (2-Stroke) و ابزارآلات موتوری بنزینی (مانند اره‌های زنجیری و دمنده‌ها) یک چالش فنی بزرگ است. موتورهای دو زمانه به دلیل دمای پایین گازهای اگزوز و وجود روغن نسوخته در دود خروجی، محیط نامناسبی برای کاتالیست‌های سنتی ایجاد می‌کنند. با این حال، نسل جدید کاتالیست‌های سبک وزن و با فعال‌سازی دمای پایین، راه را برای انطباق این موتورها با …
ادامه مطلب

سوخت‌های سنتتیک و بیواتانول در ابزارآلات بنزینی: بررسی قابلیت‌سنجی و چالش‌ها

سوخت‌های سنتتیک و بیواتانول در ابزارآلات بنزینی: بررسی قابلیت‌سنجی و چالش‌ها
  استفاده از سوخت‌های فسیلی در ابزارآلات موتوری بنزینی (مانند اره‌های زنجیری، دمنده‌ها و ژنراتورهای کوچک) نه تنها آلایندگی هوا را افزایش می‌دهد، بلکه باعث تولید بوی نامطبوع و رسوب کربن نیز می‌شود. سوخت‌های سنتتیک (Synthetic Fuels) و بیواتانول (Bioethanol) به عنوان جایگزین‌های پاک‌تر، پتانسیل بالایی برای بهبود عملکرد زیست‌محیطی این ابزارها دارند، اما استفاده از آن‌ها چالش‌های فنی خاصی را به همراه دارد.   ۱. بیواتانول در ابزارآلات موتوری …
ادامه مطلب

بررسی و تنظیم فیلر سوپاپ و عیب‌یابی صدای تاکی پاپت در موتورهای OHV 

بررسی و تنظیم فیلر سوپاپ و عیب‌یابی صدای تاکی پاپت در موتورهای OHV 
  موتورهای تک سیلندر دیزلی و بنزینی مورد استفاده در تیلرها و موتوربرق‌ها اغلب از ساختار OHV (سوپاپ رو) استفاده می‌کنند که در آن سوپاپ‌ها در سرسیلندر قرار دارند و توسط میل بادامک (که معمولاً در کارتر است) از طریق تایپت‌ها، میله‌های فشار (Pushrods) و انگشتی‌ها (Rocker Arms) فعال می‌شوند. تنظیم دقیق فیلر سوپاپ (Valve Clearance) برای کارکرد صحیح موتور، حفظ توان و جلوگیری از آسیب به سوپاپ‌ها بسیار حیاتی …
ادامه مطلب

گاز مایع LPG در موتورپمپ‌ها: مزایا، چالش‌ها و ملاحظات فنی

گاز مایع LPG در موتورپمپ‌ها: مزایا، چالش‌ها و ملاحظات فنی
    موتورپمپ‌ها (موتورهای متصل به پمپ‌های آب)، نقشی حیاتی در آبیاری کشاورزی، مدیریت آب و پروژه‌های ساختمانی ایفا می‌کنند. با توجه به نوسانات قیمت بنزین و گازوئیل و نگرانی‌های زیست‌محیطی، گاز مایع (LPG - Liquefied Petroleum Gas) به عنوان یک سوخت جایگزین جذاب مطرح شده است. استفاده از (مخلوطی از پروپان و بوتان) در موتورپمپ‌های دوگانه‌سوز یا تبدیل‌شده، می‌تواند به طور چشمگیری هزینه‌های عملیاتی را کاهش داده و آلایندگی …
ادامه مطلب

راهنمای انتخاب موتورپمپ

راهنمای انتخاب موتورپمپ
انتخاب اصولی یک موتورپمپ به عوامل متعددی بستگی دارد. در واقع، شما باید نیازهای خود را با ویژگی‌های فنی پمپ و موتور آن هماهنگ کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن تمام جوانب، بهترین انتخاب را داشته باشید.   بخش اول: شناخت نیازها و تعیین کاربرد    پیش از هر چیز، باید مشخص کنید که موتورپمپ را برای چه کاری می‌خواهید. این کار می‌تواند شامل موارد …
ادامه مطلب

ماشین حساب نسبت سوخت و روغن موتور دو زمانه

ماشین حساب نسبت سوخت و روغن موتور دو زمانه
موتورهای دو زمانه برای روانکاری از روغن استفاده میکنند همانطور که موتور های چهارزمانه این کار را میکنند اما تفاوت مهم بین این دو رده موتور ، شیوه روانکاری و روغن کاری است . در سیستم موتورهای دو زمانه روغن از طریق مخلوط کردن با سوخت به دستگاه وارد میشود درحالی که در موتورهای چهار زمانه سیستم روغنکاری جدای از سیستم سوخت رسانی فعالیت میکند .  موتورهای دو زمانه بعلت …
ادامه مطلب

راهنمای جامع انتخاب روغن برای انواع موتور بنزینی و گازوییلی

راهنمای جامع انتخاب روغن برای انواع موتور بنزینی و گازوییلی
انتخاب روغن روانکاری مناسب برای هر نوع تجهیزات، نقشی حیاتی در عملکرد صحیح، افزایش طول عمر و کاهش استهلاک آن دارد. استفاده از روغن نامناسب می‌تواند به آسیب‌های جدی و پرهزینه منجر شود. در جدول زیر، توصیه‌های کلی برای روغن روانکاری انواع ماشین‌آلات و تجهیزات رایج صنعتی ارائه شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این‌ها توصیه‌های عمومی هستند و همیشه باید دفترچه راهنمای تجهیزات (User Manual) خود را برای …
ادامه مطلب

رفع مشکلات رایج موتورپمپ بنزینی

رفع مشکلات رایج موتورپمپ بنزینی
موتورپمپ‌های بنزینی ابزارهای بسیار مفیدی هستند، اما مانند هر وسیله مکانیکی دیگری، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در ادامه، جدول رایج‌ترین مشکلات و راه‌حل‌های آن‌ها آورده شده است:   جدول مشکلات رایج موتورپمپ بنزینی و نحوه حل آنها مشکل علت احتمالی راه‌حل موتور روشن نمی‌شود یا به سختی روشن می‌شود 1. سوخت کهنه یا کثیف سوخت را تخلیه کرده و با بنزین تازه و تمیز پر کنید.   2. …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش