استعلام قیمت نهایی و موجودی و فروش اقساطی:  4866-935-0912 واحد فروش انلاین 

مقایسه‌ جامع انتقال قدرت گیربکسی (Direct Drive) و تسمه‌ای (Belt Drive) در تیلرهای کشاورزی

مقایسه‌ جامع انتقال قدرت گیربکسی (Direct Drive) و تسمه‌ای (Belt Drive) در تیلرهای کشاورزی
  انتخاب نوع سیستم انتقال قدرت (گیربکسی یا تسمه‌ای) در تیلرهای کشاورزی (بنزینی و گازوئیلی) یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که بر راندمان، دوام، هزینه نگهداری و نوع کاربرد دستگاه تأثیر می‌گذارد. هر دو سیستم مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید بر اساس نوع خاک، اندازه زمین و شدت کار مورد انتظار، ارزیابی شوند.   ۱. تیلرهای گیربکسی (Direct Drive) در این سیستم، قدرت موتور توسط یک …
ادامه مطلب

مقایسه جامع تیلرهای بنزینی در بازار ایران

مقایسه جامع تیلرهای بنزینی در بازار ایران
  تیلرهای بنزینی به دلیل وزن سبک‌تر، قیمت پایین‌تر، صدای کمتر و راه‌اندازی آسان‌تر، انتخابی ایده‌آل برای باغات کوچک تا متوسط (1000 تا 5000 متر مربع)، کاربری‌های سبک‌تر و مناطقی هستند که حمل و نقل دستگاه در آن‌ها اهمیت دارد. برخلاف مدل‌های دیزلی که عمدتاً در قدرت‌های بالا عرضه می‌شوند، مدل‌های بنزینی روی تنوع، مانورپذیری و سهولت استفاده تمرکز دارند. برندهای کاما (Kama)، ورما (Verma)، و اگرو (Agro) و برندهای …
ادامه مطلب

مقایسه جامع تیلرهای گازوئیلی (دیزلی) در بازار ایران

مقایسه جامع تیلرهای گازوئیلی (دیزلی) در بازار ایران
  تیلرهای گازوئیلی به دلیل قدرت بالاتر، مصرف سوخت اقتصادی‌تر و دوام موتور بیشتر نسبت به مدل‌های بنزینی، انتخابی محبوب برای باغات بزرگتر از 6000 متر مربع، شالیزارها و خاک‌ورزی سنگین هستند. برندهای کاما  و  ورما از برندهای پرطرفدار وارداتی در ایران هستند که در قدرت‌های مختلف (معمولاً 5.5 تا 10 اسب بخار) عرضه می‌شوند. در این مقایسه، مشخصات فنی، کارایی و محدوده قیمتی برندهای اصلی موجود در بازار ایران را …
ادامه مطلب

عیب‌یابی و تعمیر شیرهای اطمینان و فیلترهای روغن در سیستم‌های روغن‌کاری موتورهای دیزلی

عیب‌یابی و تعمیر شیرهای اطمینان و فیلترهای روغن در سیستم‌های روغن‌کاری موتورهای دیزلی
  سیستم روغن‌کاری در موتورهای دیزلی نقشی حیاتی در خنک‌کاری، روانکاری و پاک‌سازی قطعات دارد. دو جزء اصلی این سیستم، شیر اطمینان فشار روغن (Oil Pressure Relief Valve) و فیلترهای روغن هستند که عملکرد صحیح آن‌ها برای حفظ فشار مناسب و کیفیت روغن ضروری است. خرابی در هر یک از این اجزا می‌تواند به آسیب‌های جدی موتور منجر شود.   ۱. عیب‌یابی و تعمیر شیر اطمینان فشار روغن (Relief Valve) …
ادامه مطلب

تعمیر و بازسازی کلاچ‌های درگیرکننده دنده (Dog Clutches) و اهرم‌های تعویض دنده در گیربکس‌های تیلر ​​​​​​​

تعمیر و بازسازی کلاچ‌های درگیرکننده دنده (Dog Clutches) و اهرم‌های تعویض دنده در گیربکس‌های تیلر ​​​​​​​
  کلاچ‌های درگیرکننده دنده (Dog Clutches) و اهرم‌های تعویض دنده، اجزای اصلی سیستم انتقال قدرت در گیربکس‌های تیلر و ماشین‌آلات کشاورزی هستند. وظیفه Dog Clutch، قفل کردن یک چرخ‌دنده هرزگرد (Idler Gear) به شفت است تا گشتاور منتقل شود. سایش در دندانه‌ها (Dogs) و لقی در اهرم‌ها، باعث بیرون زدن دنده (Gear Jumping) و خرابی سیستم می‌شود.   ۱. عملکرد و عیب‌یابی کلاچ‌های درگیرکننده دنده Dog Clutch یک دیسک یا …
ادامه مطلب

بررسی و تعویض رینگ‌های پیستون و تنظیم لقی سر رینگ (Ring Gap) در موتورهای تک سیلندر دیزلی 

بررسی و تعویض رینگ‌های پیستون و تنظیم لقی سر رینگ (Ring Gap) در موتورهای تک سیلندر دیزلی 
  رینگ‌های پیستون در موتورهای تک سیلندر دیزلی (مانند موتورهای تیلر و ژنراتور) نقش حیاتی در آب‌بندی فشار احتراق، کنترل مصرف روغن و انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر دارند. سایش رینگ‌ها منجر به کاهش کمپرس، افزایش دود و پدیده Blow-by (نشت گاز احتراق به کارتر) می‌شود. تعویض و تنظیم صحیح لقی سر رینگ (Ring Gap) برای کارکرد بهینه موتور ضروری است.   ۱. عملکرد و عیب‌یابی رینگ‌های پیستون هر …
ادامه مطلب

تعمیر کلاچ‌های مخروطی و تنظیم لقی محوری میل لنگ در تیلرهای قدیمی

تعمیر کلاچ‌های مخروطی و تنظیم لقی محوری میل لنگ در تیلرهای قدیمی
  کلاچ‌های مخروطی (Cone Clutch) و تنظیم لقی محوری میل لنگ (Crankshaft End Play) از ویژگی‌های رایج در موتورهای دیزلی و سیستم‌های انتقال قدرت در تیلرهای قدیمی هستند. کلاچ مخروطی به دلیل سادگی و قدرت درگیری بالا استفاده می‌شود، اما مستعد فرسودگی و لغزش است. لقی محوری میل لنگ نیز برای جلوگیری از آسیب به یاتاقان‌های اصلی و کنترل حرکت دنده‌های تایمینگ، باید به دقت تنظیم شود.   ۱. عیب‌یابی …
ادامه مطلب

عیب‌یابی و تعمیر سیستم قفل دیفرانسیل و چرخ‌های هرزگرد در تیلرها

عیب‌یابی و تعمیر سیستم قفل دیفرانسیل و چرخ‌های هرزگرد در تیلرها
  سیستم قفل دیفرانسیل  در تیلرهای سنگین برای افزایش کشش در زمین‌های لغزنده یا ناهموار حیاتی است، زیرا هر دو چرخ محرک را مجبور به چرخش با سرعت یکسان می‌کند. در کنار این، چرخ‌های هرزگرد (Idler Wheels) و اتصالات آن‌ها نیز در مدل‌های کوچک‌تر، نقش مهمی در انتقال نیرو و دور زدن دارند. خرابی در این بخش‌ها، بر توانایی دستگاه برای حرکت، کشش و مانور تأثیر مستقیم می‌گذارد.   ۱. …
ادامه مطلب

بررسی و تنظیم فیلر سوپاپ و عیب‌یابی صدای تاکی پاپت در موتورهای OHV 

بررسی و تنظیم فیلر سوپاپ و عیب‌یابی صدای تاکی پاپت در موتورهای OHV 
  موتورهای تک سیلندر دیزلی و بنزینی مورد استفاده در تیلرها و موتوربرق‌ها اغلب از ساختار OHV (سوپاپ رو) استفاده می‌کنند که در آن سوپاپ‌ها در سرسیلندر قرار دارند و توسط میل بادامک (که معمولاً در کارتر است) از طریق تایپت‌ها، میله‌های فشار (Pushrods) و انگشتی‌ها (Rocker Arms) فعال می‌شوند. تنظیم دقیق فیلر سوپاپ (Valve Clearance) برای کارکرد صحیح موتور، حفظ توان و جلوگیری از آسیب به سوپاپ‌ها بسیار حیاتی …
ادامه مطلب

عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیدرولیک تیلرهای سنگین

عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیدرولیک تیلرهای سنگین
  سیستم هیدرولیک در تیلرهای سنگین (کولتیواتورها) برای کنترل دقیق عمق شخم‌زنی و بالا و پایین بردن ادوات کشاورزی (مانند گاوآهن یا تریلر) حیاتی است. این سیستم معمولاً شامل یک پمپ هیدرولیک، شیرهای کنترل و جک‌های هیدرولیک (سیلندرها) است. خرابی در این اجزا منجر به کاهش قدرت بالابری، نوسان عمق یا عدم واکنش جک‌ها می‌شود.   ۱. عیب‌یابی پمپ هیدرولیک پمپ وظیفه تأمین جریان و فشار روغن مورد نیاز کل …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش